آ
-
آتاترک
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 62-74]
-
آزمون
ارزشیابی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 7-23]
-
آلبویه
منصب نقابت در دوران آلبویه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-83]
-
آموزش
آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
-
آموزش تاریخ
تأملی بر تدریس تاریخ ایران اسلامی با روش پیش سازمان دهنده با استفاده از نرمافزار تاریخ ایران اسلامی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-86]
-
آموزش تاریخ
تجربه زیسته: کرونا و آموزش درس تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 87-103]
-
آموزش تاریخ
بکارگیری روش قصهگویی به منظور آموزش تاریخ به کودکان در موزه [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 40-61]
-
آموزش تاریخ
آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخنگاری «تاریخ مردم» [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
آموزش تاریخ
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 62-74]
-
آموزش تاریخ
موانع و چالشهای آموزش تاریخ در دانشگاههای ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-107]
-
آموزش تاریخ
آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
-
آموزش تاریخ
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازیگرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]
-
آموزش تاریخ
تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعهی مروری) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 68-95]
-
آموزش در موزه
بکارگیری روش قصهگویی به منظور آموزش تاریخ به کودکان در موزه [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 40-61]
-
آموزش و پرورش ایران
تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعهی مروری) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 68-95]
-
آنال
مکتب آنال، الگویی موفق در پیوند تاریخ با جغرافیا و مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-91]
ا
-
ارزشیابی
ارزشیابی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 7-23]
-
ارزیابی
تجربه زیسته: کرونا و آموزش درس تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 87-103]
-
امیر علیشیر نوایی
تحلیل و بررسی محتوای نامۀ به امیر علیشیرنوایی در منشآت فارسی قاضی کمال الدین میبدی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 43-54]
-
ایران
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 62-74]
-
ایفای نقش
نقشگذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 96-116]
-
ایلخانان
رویکرد نظام آموزشی در مجموعۀ علمی و فرهنگی ربع رشیدی(699- 718 هـ.ق) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-74]
ب
-
بازسازی گرایی
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازیگرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]
-
باستانی پاریزی
باستانی پاریزی راوی سبک جدید تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 7-16]
-
بافت شهری
اهمیت بهرهگیری از متون جغرافیای تاریخی و سفرنامهها برای شناخت جایگاه شهر همدان در دوران اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 7-23]
-
برنامه درسی
بررسی معرفت شناسی تاریخ دینی و برنامه درسی؛ مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 52-69]
-
برنامه درسی
تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعهی مروری) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 68-95]
-
بقیع
الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
پ
-
پایۀ هشتم
نقش مهدی باوری در قیام مختار و بررسی میزان پردازش آن در کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ هشتم (متوسطه اول) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 84-93]
-
پدیده های اجتماعی
بررسی زمینههای شکلگیری جامعه شناسی تاریخی؛ الزامات و کارکردهای آن [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 17-34]
-
پیش سازمان دهنده
تأملی بر تدریس تاریخ ایران اسلامی با روش پیش سازمان دهنده با استفاده از نرمافزار تاریخ ایران اسلامی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-86]
ت
-
تأثیر
تجربه زیسته: کرونا و آموزش درس تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 87-103]
-
تاریخ
بررسی زمینههای شکلگیری جامعه شناسی تاریخی؛ الزامات و کارکردهای آن [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 17-34]
-
تاریخ
بررسی زندگینامه علمی حمدالله مستوفی با تکیه بر نزهةالقلوب و اهمیت آن در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 35-51]
-
تاریخ
بررسی معرفت شناسی تاریخ دینی و برنامه درسی؛ مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 52-69]
-
تاریخ
آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخنگاری «تاریخ مردم» [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
تاریخ ایران اسلامی
تأملی بر تدریس تاریخ ایران اسلامی با روش پیش سازمان دهنده با استفاده از نرمافزار تاریخ ایران اسلامی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-86]
-
تاریخ مردم
آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخنگاری «تاریخ مردم» [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
تاریخ نگاری
باستانی پاریزی راوی سبک جدید تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 7-16]
-
تاریخنگاری و تاریخنگری
مکتب آنال، الگویی موفق در پیوند تاریخ با جغرافیا و مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-91]
-
تجدد
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 62-74]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 24-42]
-
تدریس تاریخ
نقشگذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 96-116]
-
تدریس فعال
نقشگذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 96-116]
-
تدریس مباحثه محور
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازیگرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]
-
تربیت دینی
بررسی معرفت شناسی تاریخ دینی و برنامه درسی؛ مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 52-69]
-
ترکیة جدید
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 62-74]
-
تعلیم و تربیت
آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
-
تفکّر انتقادی
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازیگرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]
-
تفکر تاریخی
موانع و چالشهای آموزش تاریخ در دانشگاههای ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-107]
-
تکنیک ویلیام رومی
تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 24-42]
-
تمدن اسلامی
اهمیت بهرهگیری از متون جغرافیای تاریخی و سفرنامهها برای شناخت جایگاه شهر همدان در دوران اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 7-23]
-
تمدن ایران
باستانی پاریزی راوی سبک جدید تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 7-16]
ج
-
جامعه شناسی
بررسی زمینههای شکلگیری جامعه شناسی تاریخی؛ الزامات و کارکردهای آن [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 17-34]
-
جامعه شناسی تاریخی
بررسی زمینههای شکلگیری جامعه شناسی تاریخی؛ الزامات و کارکردهای آن [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 17-34]
-
جغرافیا
بررسی زندگینامه علمی حمدالله مستوفی با تکیه بر نزهةالقلوب و اهمیت آن در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 35-51]
-
جغرافیا
مکتب آنال، الگویی موفق در پیوند تاریخ با جغرافیا و مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-91]
-
جغرافیای تاریخی
اهمیت بهرهگیری از متون جغرافیای تاریخی و سفرنامهها برای شناخت جایگاه شهر همدان در دوران اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 7-23]
د
-
دانش آموزان
ارزشیابی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 7-23]
-
دبیران تاریخ
آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
-
درس تاریخ
ارزشیابی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 7-23]
ر
-
ربع رشیدی
رویکرد نظام آموزشی در مجموعۀ علمی و فرهنگی ربع رشیدی(699- 718 هـ.ق) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-74]
-
رضاشاه
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 62-74]
-
روش سازنده گرائی
موانع و چالشهای آموزش تاریخ در دانشگاههای ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-107]
س
-
سادات علوی
منصب نقابت در دوران آلبویه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-83]
-
سال شمار
الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
-
سال شمار بقیع
الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
ش
-
شیوه سنتی تدریس
موانع و چالشهای آموزش تاریخ در دانشگاههای ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 92-107]
ط
-
طبقه بندی بلوم محتوای تاریخی
تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 24-42]
ع
-
عاشورا
نقش مهدی باوری در قیام مختار و بررسی میزان پردازش آن در کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ هشتم (متوسطه اول) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 84-93]
-
عثمانی
سیمای دو همسایه در آیینه تاریخ: مروری انتقادی بر جایگاه و روایت تاریخ عثمانی در آموزش رسمی تاریخ در ایران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 62-74]
-
عصر اموی
بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
-
علوم اسلامی
بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
-
علوم طبیعی
بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
ف
-
فتوحات
بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
-
فرهنگ ایران
باستانی پاریزی راوی سبک جدید تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 7-16]
ق
-
قاضی کمال الدین میبدی
تحلیل و بررسی محتوای نامۀ به امیر علیشیرنوایی در منشآت فارسی قاضی کمال الدین میبدی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 43-54]
-
قصهگویی
بکارگیری روش قصهگویی به منظور آموزش تاریخ به کودکان در موزه [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 40-61]
-
قیام
نقش مهدی باوری در قیام مختار و بررسی میزان پردازش آن در کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ هشتم (متوسطه اول) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 84-93]
ک
-
کرونا
تجربه زیسته: کرونا و آموزش درس تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 87-103]
-
کودک
بکارگیری روش قصهگویی به منظور آموزش تاریخ به کودکان در موزه [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 40-61]
گ
-
گاهشماری
الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
م
-
متوسطۀ اول
تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 24-42]
-
مخاطب عامه
باستانی پاریزی راوی سبک جدید تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 7-16]
-
مختار
نقش مهدی باوری در قیام مختار و بررسی میزان پردازش آن در کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ هشتم (متوسطه اول) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 84-93]
-
مروری
تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعهی مروری) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 68-95]
-
مستوفی
بررسی زندگینامه علمی حمدالله مستوفی با تکیه بر نزهةالقلوب و اهمیت آن در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 35-51]
-
مطالعات اجتماعی
تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 24-42]
-
مطالعات اجتماعی
مکتب آنال، الگویی موفق در پیوند تاریخ با جغرافیا و مطالعات اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-91]
-
معایب و مزایا
تجربه زیسته: کرونا و آموزش درس تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 87-103]
-
معرفت شناسی
بررسی معرفت شناسی تاریخ دینی و برنامه درسی؛ مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 52-69]
-
معلمان
ارزشیابی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 7-23]
-
منشآت فارسی
تحلیل و بررسی محتوای نامۀ به امیر علیشیرنوایی در منشآت فارسی قاضی کمال الدین میبدی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 43-54]
-
مهدی
نقش مهدی باوری در قیام مختار و بررسی میزان پردازش آن در کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ هشتم (متوسطه اول) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 84-93]
-
موزههای باستانشناسی
بکارگیری روش قصهگویی به منظور آموزش تاریخ به کودکان در موزه [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 40-61]
ن
-
ناسیونالیسم
آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخنگاری «تاریخ مردم» [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
نرمافزار تاریخ ایران اسلامی
تأملی بر تدریس تاریخ ایران اسلامی با روش پیش سازمان دهنده با استفاده از نرمافزار تاریخ ایران اسلامی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 70-86]
-
نزهةالقلوب
بررسی زندگینامه علمی حمدالله مستوفی با تکیه بر نزهةالقلوب و اهمیت آن در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 35-51]
-
نظام آموزشی
رویکرد نظام آموزشی در مجموعۀ علمی و فرهنگی ربع رشیدی(699- 718 هـ.ق) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-74]
-
نقابت
منصب نقابت در دوران آلبویه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-83]
-
نقیب
منصب نقابت در دوران آلبویه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 75-83]
-
نهضت ترجمه
بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
ه
-
همدان
اهمیت بهرهگیری از متون جغرافیای تاریخی و سفرنامهها برای شناخت جایگاه شهر همدان در دوران اسلامی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 7-23]
-
هویت ملی
آموزش تاریخ و لزوم استفاده از مکتب تاریخنگاری «تاریخ مردم» [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
ی
-
یادگیری
ارزشیابی در آموزش تاریخ [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 7-23]
-
یادگیری معکوس
آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد